Херсонський дитячий садок №61 Херсонської міської ради

Неділя, 15.09.2019, 16:14

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Звіт керівника | Реєстрація | Вхід

Звіт керівника

Звіт роботи

директора Херсонського дитячого садка №61

Херсонської міської ради

за 2018/2019н.р.

Херсонський дитячий садок №61 Херсонської міської ради (далі - дитячий садок) загального розвитку, у якому функціонує 3 групи: 1 група дітей молодшого дошкільного віку, 1 – середнього, 1 – старшого. Режим роботи дитячого садка, в порівнянні з минулим навчальним роком, залишився сталим: дві групи з 10,5 годинним режимом, чергова група з 12-ти годинним режимом.

Дитячий садок укомплектований педагогічними кадрами відповідно до штатного розкладу на 100%. Склад педагогічного колективу не змінився – 7 осіб: директор, 5 вихователів, 1 музичний керівник.

Показник складу за стажем роботи педагогів свідчить: 14% - до 10 років, 14% - від 10 до 20 років, 72% - від 20 до 45 років.

За рівнем освіти склад педагогічних працівників залишився сталим: 58% педагогів мають вищу освіту, 28% - базову вищу, 14% - професійно-технічну.

На сучасному етапі кваліфікаційна характеристика педагогічного колективу така: 14% педагогів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 14% - «спеціаліст І категорії», 14% - «спеціаліст ІІ категорії», 58% - «спеціаліст», 14% - звання «вихователь-методист».

Робота щодо підвищення професійної майстерності проводилась в дитячому садку послідовно і в системі. Вихователі вели щоденники самоосвіти, де відображена їх участь у різних формах освітньої роботи, організованих методичним кабінетом при управлінні освіти Херсонської міської ради, заходах, проведених у дитячому садку і зафіксована тематика педагогічної проблеми, над якою щорічно працюють. З метою підвищення фахової майстерності педагоги взяли участь в авторських семінарах: «Універсальна конфліктологія: технологія EQ», «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння нової інформації» Г.Чепурного, «Казкотерапія» О.Деркач.

У своїй діяльності дитячий садок керувався законодавством України та чинними нормативно-правовими актами в галузі освіти. Організація освітнього процесу здійснювалася за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Для ефективного розв’язання проблем навчання та виховання дошкільників педагоги весь час перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні технології, програми та методики: мультимедійні презентації, технологію мнемотехніки у розвитку зв'язного мовлення, педагогічну спадщину В. Сухомлинського для розвитку екологічної свідомості.

У 2018/2019 навчальному році зусилля колективу були спрямовані на вирішення наступних завдань:

1. Формування здоров’язберігаючої компетентності дітей.

2. Спрямування педагогічної діяльності на посилення національно-патріотичного виховання дітей.

3.Формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.

Заклад працює за такими напрямами:

  • народознавчий;
  • розвиток творчих здібностей;
  • співпраця з сім’єю;
  • інноваційна діяльність.

На виконання першого завдання проведено засідання педагогічної ради «Вдосконалення фізичного розвитку дітей та зміцнення їх здоров’я в умовах дитячого садка», під час якої розглянуто питання щодо впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій, надано групову і 4 індивідуальних консультацій, проведено тематичне вивчення, розроблено методичні рекомендації щодо використання здоровязбережувальних технологій у дитячому садку. Проаналізувавши усі переглянуті заходи, можна зробити висновок, що педагогічним колективом велась систематична та планова робота щодо фізичного розвитку дошкільників. Результати моніторингу показали, що 78% дітей мають достатній рівень з фізичного розвитку дітей.

На виконання другого завдання проведено засідання педагогічної ради «Національно-патріотичне виховання в сучасних умовах», на якій розглянуто шляхи створення соціально-педагогічних умов у дитячому садку, зміст і форми роботи щодо вирішення даної проблеми, надано методичні рекомендації, дві групові і 3 індивідуальних консультації. Добре організована співпраця з батьками в розв’язанні завдань патріотичного виховання. Тематичне вивчення показало, що 82% дітей мають достатній рівень знань з даного питання.

У дитячому садку проводився моніторинг засвоєння дітьми знань, умінь, та навичок згідно розділів програми «Дитина». Педагогічне діагностування дітей за 2018/2019 навчальний рік, яке відбулося у травні, засвідчило наступне: у дітей-дошкільників, у порівнянні з вереснем, покращились знання за освітніми лініями: «Особистість дитини» на 18%, «Дитина у соціумі» на 16%, «Дитина у природному довкіллі» на 14%, «Дитина у світі культури» на 13%, «Гра дитини» на 20%, «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» на 21%, «Мовлення дитини» на 19%.

Моніторинг готовності випускників до школи 2018/2019 н.р. за основними критеріями (інтелектуальна, емоційна, соціальна, фізична, психологічна) показав, що із 24 обстежених дітей мають високий рівень – 74%, достатній – 24%, середній – 2%.

Гурткова робота в дитячому садку набула дедалі більшої популярності, стала невід’ємною частиною освітнього процесу, оскільки сприяє розвитку у дітей музичних, артистичних, інтелектуальних здібностей, творчої уяви, фантазії. Організовано роботу гуртків «Чарівні дзвіночки», «Театральний», «Чарівні пальчики», «Рослинки-здоровинки».

Кожного місяця проводився День здоров’я, спортивні розваги, в жовтні та червні - спортивне свято, в квітні – «Крок до Олімпу» (І тур). Упродовж навчального року проведено моніторинг фізичного розвитку, який показав, що на високому рівні засвоїли техніку виконання основних рухів 22% дітей, на достатньому рівні – 78%. Результати моніторингу висвітлювалися на нарадах при директорові.

Значна увага приділялась охороні життя і здоров’я дітей. Проводились антропометричні виміри і оцінка фізичного розвитку вихованців. Серед дітей та батьків велась просвітницька робота щодо формування здорового способу життя. На виробничих нарадах розглядалися питання охорони життя і здоровя дітей. Завдяки планомірній роботі показники захворюваності дітей знизилися на 5% порівняно з минулим роком.

У дитячому садку триразовий режим харчування, а в літній період – чотириразовий. Виконання норм харчування виконано на 77%. Воно було збалансованим, раціональним, різноманітним. На 100% виконано норми таких продуктів, як: м'ясо, масло вершкове, крупи, цукор, хліб, макаронні та кондитерські вироби, какао,чай, кавовий напій. Виконано норми на рибу, овочі, яйця, молоко, сир твердий та кисломолочний, сметана на 60% у зв’язку з недофінансуванням.

Одним із пріоритетних напрямків моєї роботи та колективу є налагодження зв’язків з громадськими організаціями, освітніми закладами та батьками.
Спільно з батьками організовано та проведено екскурсії, святкові заходи, виставки та конкурси, сумісні планування подальшого розвитку садка, покращення матеріально-технічної бази стали традиційними в нашому закладі.
Батьки – це активні учасники освітнього процесу, які приймають участь в благодійних акціях: «
З нагоди відзначення Всеукраїнського дня довкілля на допомогу новонародженим дітям з патологіями, які лікуються в Херсонській обласній клінічній дитячій лікарні», «Врятуємо життя разом». Однією з ефективних форм роботи з батьками є огляди-презентації підготовки закладу до нового навчального року. Такі заходи дозволяють батькам подивитися на ді-яльність дошкільного закладу з різних позицій, бути рівноправними партнерами і союзниками.
Колектив дитячого садка виконує задачі наступності, що базуються на співпраці зі школами І-ІІ ступенів №2,5. Упродовж року було проведено наступні заходи:

- укладено угоди про співпрацю, спільний план роботи;

- взаємовідвідування уроків у першому класі вихователями та занять у старшій групі учителями;

- спільна педрада «Дитячий садок-школа»;

- екскурсія дітей старшої групи до школи: знайомство з класом, бібліотекою;

- проведення спільних свят: «Крок до зірок», «Зустрічаємо Новий рік разом», «Мамине свято», «Правила пішого переходу»…
Стало доброю традицією проводити зустрічі через використання нетрадиційних форм роботи з дітьми на базі дитячої бібліотеки №2.

У дитячому садку проведено заходи щодо покращення матеріально-технічного стану. За спонсорські кошти придбано: кухонний інвентар; подушки на всі 3 групи, матраци в гр.№2, рушники в гр.№2, занавіси в гр.№1,2, коридор, пилосмок; замінено водопровідні труби в санітарній кімнаті гр.№3, естетично оформлено та пофарбовано нову огорожу, дворове обладнання. Сума використаних позабюджетних коштів – 17000грн. За бюджетні кошти зроблено капітальний ремонт опалювальної системи: замінено труби, батареї, розширювальний бочок. Сума використаних бюджетних коштів становить 141000грн.

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2018/2019н.р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку, недоліки в організації освітнього процесу педагогічний колектив визначає основні завдання на 2019/2020н.р.:

1. Шляхи оптимізації мовленнєвого розвитку дітей.

2. Спрямування педагогічної діяльності щодо впровадження інноваційних оздоровчих технологій.

3.Формування стійкої мотивації педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності.

В перспективі я планую розвивати матеріально-технічну базу (будівництво нової огорожі, павільйонів, благоустрій ігрових та спортивного майданчиків, косметичний ремонт санітарної кімнати гр.№3, надання додаткових освітніх послуг тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Друзі сайту